آیا دستگاه فلزیاب قابل ردیابی است-مهندس پویان ۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴
نوشته شده توسط : پویان

آیا دستگاه فلزیاب قابل ردیابی است ؟

آیا دستگاه فلزیاب قابل ردیابی است ؟

برای پاسخ به این سوال که آیا دستگاه فلزیاب قابل ردیابی است ؟ یا نه ؟ باید گفت که برای پاسخ این سوال دو گزینه وجود دارد , قبل از هر چیزی شما باید از یک شرکت یا فرد معتبر دستگاه فلزیاب مورد نظر را تهیه کنید و باید از دست نخورده بودن پلمپ و اصل بودن دستگاه فلزیاب اطمینان حاصل کنید بعد از انجام این کار با فرض اینکه شما موفق به خرید دستگاه فلزیاب اورجینال شدید و این محصول را از شرکت های معتبری که دستگاه فلزیاب را از کشور های دیگر وارد میکنند خریده اید یعنی شما کار اصلی را انجام داده اید و پس از انجام این کار ها و اطمینان از اصل بودن دستگاه در این صورت باید گفت که امکان ندارد که دستگاه فلزیاب شما ردیابی شود و  کسی از مکان فعالیت شما اطلاع پیدا کند و میتوانید بدون هیچ دغدغه ای به کاوش بپردازید .

اما در مورد کسانی که از تولیدات داخل کشور تهیه میکنند باید گفت که اول از همه بیشتر دستگاه های فلزیاب تولید شده در ایران از کیفیت پایینی برخوردارند و بیشتر فلزیاب های موجود در بازار ایران که تولید داخلی اند تقلبی بوده و توسط افرادی که فلزیاب دست ساز میسازند ساخته میشود و پاسخگویی مناسبی ندارند . امیدوارم با توضیحاتی که داده شد قانع شده باشید که تولیدات داخل کشور رو نخرید و هزینه و وقت خودتون رو بیهوده صرف نکنید .

دستگاه فلزیاب وارداتی از امریکا توسط شرکت پویان فلزیاب

فلزیاب

جهت ارتباط با کارشناسان ما و اطلاع از فروش انواع دستگاه فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴





:: برچسب‌ها: قیمت فلزیاب تصویری , فلزیاب ارزان,فلزیاب قوی,اسکنر قوی,آموزش فلزیاب,تعمیر فلزیاب,تعویض فلزیاب,فلزیاب اصل,فلزیاب خارجی,فلزیاب تصویری ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: